Op welke manier kan ik een juweel vol verhaal bestellen?

Je kan heel gemakkelijk jouw uniek juweel samenstellen via mijn warme webwinkel. Een plek waar jouw verhaal alle aandacht krijgt en waar jij in een aangename omgeving jouw uniek juweel kan samenstellen. Met duidelijke en overzichtelijke keuzemogelijkheden zodat het helemaal wordt zoals jij het wil.

Ik wil heel graag een juweel vol verhaal maar heb geen inspiratie

Laat je inspireren door de foto's van juwelen vol verhalen bij de verschillende collecties alsook op mijn Instagram en Pinterest pagina. Daarnaast kan je de prachtige verhalen die schuilgaan achter de juwelen die ik maak lezen op mijn verhalenpagina. Ik vertel ze altijd in samenspraak en met veel respect voor de verteller die mij zijn of haar verhaal toevertrouwd heeft.

Kan ik een bestelling via mail of sociale media doorgeven?

Je kan enkel bestellen via mijn warme webwinkel. Ik heb er heel bewust voor gekozen om enkel via dit bestelsysteem te werken. Het geeft me ruimte en tijd om nog meer aandacht aan jouw verhaal te geven.

Kan ik bij je langskomen om mijn juweel te bestellen?

Je kan enkel bestellen via mijn warme webwinkel. Heb je een speciaal verzoek, vertel je je verliesverhaal liever persoonlijk of wil je as voor een rouwjuweel aan mij bezorgen dan kan je hiervoor op donderdag, tussen 14 en 20u, op afspraak in mijn atelier langskomen (in Niel-bij-As).

Verkoop jij via verkooppunten?

Ik kies er heel bewust voor om niet via verkooppunten te werken omdat ik het persoonlijk contact met jou te belangrijk vind. 

Hoe gebeurt de betaling?

De betaling gebeurt op het einde van het invullen van het verlanglijstje in mijn warme webwinkel. De betaling kan via verschillende online banktoepassingen.  Je persoonlijke gegevens en je bankgegevens zullen niet gedeeld worden en zijn beveiligd.

Is het zo dat ik het volledige bedrag moet betalen vooraleer jij een ontwerp gemaakt hebt?

Dat is zo, alvast dankjewel voor het vertrouwen. Je kan altijd de algemene voorwaarden nalezen.

Ik heb mijn verlanglijstje aan jou bezorgd maar heb hier geen bevestigingsmail van ontvangen?

Heb je na de betaling een bevestiging op je scherm gekregen? Ja? Kijk dan misschien eventjes in je spam box of de bevestigingsmail daar niet in zit. Nee? Dan is er waarschijnlijk iets misgelopen, wil je het nog een keertje proberen?

 

Ik heb mijn verlanglijstje aan jou bezorgd, een bevestigingsmail ontvangen maar nog geen persoonlijk bericht van jou gekregen?

Waarschijnlijk ben ik in mijn atelier bezig, ben ik een mooi verhaal aan het lezen of ontbreekt het me even de tijd om te antwoorden. Ik doe mijn uiterste best om je binnen een week een antwoord te geven. Als dat niet het geval is, mag je mij zeker een herinnering sturen.  

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan, om welke reden dan ook, je bestelling annuleren voor het maken van jouw juweel. Je krijgt dan ook het betaalde bedrag terug.

Heb ik voor jou al een ontwerp gemaakt dan kan je je bestelling nog altijd annuleren. Je krijgt dan ook het betaalde bedrag terug min 50 euro voor het maken van het ontwerp. 

Van zodra ik begonnen ben met het maken van jouw juweel kan dat niet meer. Een uniek Veronique juweel wordt altijd op basis van jouw verhaal en een door jou goedgekeurd ontwerp gemaakt. Het ontwerp is een digitale tekening en kan lichtjes verschillen van het gemaakte juweel. Het juweel is speciaal voor jou gemaakt en wordt niet terugbetaald. Ben je niet tevreden met jouw juweel dan bekijken we samen hoe het juweel aangepast kan worden zodat je wel helemaal tevreden bent.