Hoe bestel ik een ‘speciaal voor jou’ cadeaubon?

Een ‘speciaal voor jou’ cadeaubon bestellen kan enkel via mijn warme webwinkel. Nadat ik je aanvraag en je betaling ontvangen heb is de ‘speciaal voor jou’ cadeaubon onmiddellijk digitaal beschikbaar in je mailbox. De papieren versie verstuur ik zo snel als mogelijk. 

Ik heb een ‘speciaal voor jou’ cadeaubon gekregen, hoe ruil ik deze in?

Een ‘speciaal voor jou’ cadeaubon kan je inruilen door je persoonlijke code, die diegene die je cadeaubon besteld heeft in zijn of haar bevestigingsmail ontvangen heeft, in te geven op het einde van je bestelformulier. Het bedrag van je cadeaubon gaat automatisch van het totaalbedrag van je bestelling af. 

Mijn cadeaubon heeft geen code, hoe kan ik deze inruilen?

Op de papieren versie van je ‘speciaal voor jou’ cadeaubon staat inderdaad geen code.  De persoon van wie je ze gekregen hebt, heeft deze code bij de bevestiging ontvangen in zijn of haar mailbox. Is deze persoon de bevestigingsmail verloren neem dan eventjes contact met mij op zodat ik je code kan opzoeken.

Heb je nog een 'speciaal voor jou' cadeaubon van voor november 2019 dan heeft deze geen digitale code. Neem dan eventjes contact met mij op zodat ik een nieuwe code voor je kan maken. 

Ik heb meerdere cadeaubonnen, hoe kan ik deze inruilen?

Je kan maar één code tegelijkertijd in mijn warme webwinkel inruilen. Daarom mag je je codes aan mij bezorgen zodat ik één code voor het totaalbedrag voor je kan maken.

Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?

Voor altijd!